Stěhování bytu 2+1 – co neopomenout

Plánujete se přestěhovat ze svého současného bytu o dispozicí 2+1, do lepšího, nového a více vyhovujícího? Pokud ano, podívejte se společně s námi na to, na co byste rozhodně při stěhování takového bytu neměli zapomenout, aby vše proběhlo hladce, jednoduše a beze starostí.

Nepomíjejte přípravu s dostatečným předstihem

Dělat věci na poslední chvíli je skutečně problém. Proto neopomíjejte dostatečnou přípravu, a to s dostatečným předstihem. Ideální je začít řešit vše zhruba měsíc před tím, než by mělo stěhování nastat. V tuto chvíli je dobré začít přemýšlet nad tím, kdy budete stěhování realizovat, stejně jako bude třeba popřemýšlet nad tím, kdo vám věci převeze, kolik lidí budete potřebovat a kde seženete dopravní prostředky na samotné stěhování. Toto je naprostý základ, na který by neměl zapomenout nikdo. Dodejme, že pokud využijete na stěhování služeb profesionálů, také myslete na to, že je musíte s dostatečným předstihem oslovit a poptat jejich služby.

Mějte dokonalý přehled o svých věcech

Vždy v jakoukoliv chvíli byste měli mít přehled o svých jednotlivých věcech. Na mysli máme ty, které budou zabaleny a připraveny k převozu. Zde se snažte postupovat logicky. Věci související s určitou místností a použitím vždy dávejte do stejné krabice. Také nezapomeňte na to, aby byla dobře popsána. Nejenom s ohledem na to, do jaké místnosti patří, ale i s ohledem na to, co se v ní nachází. Nezapomínejte dané krabice systematicky umisťovat na různá místa v bytě původním, stejně jako je nezapomínejte následně systematicky umisťovat i v bytě novém. Také je dobré rozdělit to, co potřebujete primárně, hned první den, a co můžete naopak nechat zabaleno ještě několik následujících týdnů.

S balením souvisí i to, že byste si měli zabalit jeden svůj vlastní kufr. A to stejně, jako když se chystáte na dovolenou. V něm budou všechny věci, se kterými si během prvního týdne i čtrnácti dní vystačíte. Bude zde oblečení, hygiena, léky, peníze a vše ostatní, co k přežití v bytě plném krabic potřebujete.

Sestavte si jasný harmonogram

Pokud nevyužíváte služeb stěhovací firmy, je třeba si sestavit jasný harmonogram. Ten je spojený s tím, kdo kdy přijede na vaši adresu, jaké bude mít auto a co všechno do něho budete nakládat. Je třeba mít jasno o tom, jaké věci přijdou do kterého stěhovacího auta, které musí být přesunuté jako první a které můžete nechat na později. Stejně jako na harmonogram nakládky nezapomínejte také na harmonogram vykládky. Ten je spojený s tím, jaké věci bude třeba do nového bytu umístit jako první a jaké až na samotný konec. Stejně tak by mělo být součástí harmonogramu i to, kolikrát se budete točit a pro jaké věci konkrétně.

Nezapomínejte na zajištění jednoduchosti

Oznamte sousedům, že se budete stěhovat. Požádejte je o to, zda mohou své botníky odstranit z chodeb a zajistit vám tak dokonalý prostor pro stěhování i větších břemen. Zajistěte i volné místo před domem a to, aby mohla stěhovací auta najíždět co možná nejblíže vchodu. Na jednoduchost ale myslete i v souvislosti s tím, aby se vám nikdo nemotal pod nohama. Máte domácí mazlíčky, tedy psa nebo kočku? Nebo snad máte děti? Během stěhování jim zařiďte hlídání, kam je odvezte nejlépe už den předem. Samotné ráno by mělo být spojeno už jenom s tím, že budete přesouvat věci. Ne cokoliv nebo kohokoliv jiného.

Profesionál může pomoci

Mnoho věcí si lze rozhodně i ulehčit. Jak? Volbou profesionální stěhovací firmy. Výjimkou nejsou ani služby na klíč, kdy vaším úkolem bude jenom řízení lidí od začátku samotného balení, až po výsledné vybalování a umísťování věcí ve vašem novém bytě. Tento postup vám usnadní mnoho věcí, zkrátí čas, stejně jako výrazně uleví i vaší psychice.

Poslat tuto nemovitost příteli!

Kontaktovat prodejce

TOPlist TOPlist